måndag 17 augusti 2009

Skolstart

Nu börjar det närma sig skolstart för de flesta om man inte redan har börjat förstås. Fick ett smart tips om att göra namnkudden med upphägningsögla så att den kan användas som sittkudde i skolan och sedan lätt kunna hängas upp. Ett superbra tips!


Min äldsta grabb som precis ska börja tvåan har en kudde i skolan som han använder då de sitter på golvet. Nu ska den genast bytas ut till en med ögla så han lätt kan hänga upp den!


Vill du beställa en namnkudde med ögla så beställer du den här som vanligt, lägg bara till att du vill ha en upphägningsögla på den i meddelanderutan! Ingen extra kostnad för öglan!

Namnkudden finns med stjärna eller bokstav i bakgrunden, bara att välja! Du får också välja på ett antal tyger/färger som du vill att kudden ska sys upp i samt färg på namnet och stjärnan eller bokstaven. Allt för att du ska få kudden i den stil du eller ditt barn gillar!!

Kuddarna på bilden är uppsydda i den svarta ekologiska bomullscanvasen och har röd respektive turkos stjärna i bakgrunden.


Hoppas du får en fortsatt trevlig vecka!
/Magdalena

5 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Hej, nej nej, ingen bebis i magen tyvärr ännu men hoppas att det kommer snart ;-)

Grattis till ditt pyre i magen!

kram Mia

♥ Fyra årstider sa...

Vilken smart ide..så fint att komma på det.
Kram Lotta

Jenny sa...

Har det kommit nån knodd än?!

Tro det eller ej, mamma vet inte vad du ska ha. Hon sa så här; "det blir NOG en flicka...men jag vet inte, det blir nog tvillingar eftersom jag inte kan bestämma mig den här gången!"
Jag sa att du troligtvis visste om du skulle få tvillingar ;) men mamma tycker nog att det var bra att gardera sig lite ;)

Nyanser av vitt sa...

Hej,
Välkommen in till mig och tävla i min första tävling som startar idag.
Kram Agneta

Vitt för själen sa...

Åå vilka fina kuddar!
Du är såå duktig, & Lycka till när bebbe kommer =)